?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

(Code Geass poster in KinokuniyaPlease do not post anywhere else.)

Last Thursday, I stopped by at Kinokuniya in Shinjuku.  I've been meaning to take a snapshot of this for a while...but never had a chance to till now.  Sorry for the bad quality. I took it with my keitai cam.  But, if you look closely, you can see FukuJun's signature in silver along the left side of Lulu's uniform.  He signed this a couple months ago when he was promoting CG and I think his Gundam series, as well.

[Anime] Code Geass 12 & 13

Today, I caught up to episodes 12 and 13.  I'd fallen behind since going on vacay...
But wow, episode 12 was just o_____O.  So much was going on.   
The shocker of course was the info on Shirley's dad...and then the kiss.
But what traumatized me was THAT Nina scene.  Ugh.  I hate her already and seeing her doing THAT was just disgusting.
I was also surprise that Lulu let his identity be known.  But I guess he did what he had to do...

As for ep. 13...I like the new ED.  No comment on the OP, tho. 
I didn't want this ep. to end...there was so much going on here, too.
Lulu began doubting himself...and then it seems to all go downhill from there.  Right now, things just don't seem to be looking good for Lulu or ZERO for that matter.  And WT...F..., please tell me Shirley didn't recognize Lulu there at the end.  I kinda like the fact that noone at school knows his identity so far.  And if anyone has to know, I'd prefer Millay over Shirley but...

Things seem to be getting more and more complicated for Lulu with every episode.
Man, I'm dying to see ep. 14!!  I can't wait! ^o^

Comments

( 7 comments — Leave a comment )
gokumew2
Jan. 14th, 2007 11:08 pm (UTC)
SO. DAMN. GOOD!!!
gokumew2
Jan. 14th, 2007 11:17 pm (UTC)
*cough* Yeah, the thing with Nina was rather disturbing. .>_>
If Shirley did find out Zero's identity, do you think he would use the Geass on her? GAHHH!! Need 14 now!!!
mizukiaya
Jan. 15th, 2007 02:42 pm (UTC)
Good question. I totally forgot he had that option. *o*
I think he it's very possible that he wouldn't hesitate to use it on her.
IMO, no one is as close to him and mean more to him than Nunally and Suzaku. I think they're the only ones he'd really have a moral prob using Geass on. I mean sure he'd prolly feel guilty about using it on Shirley but I think it's more conceivable if he does use it on her. But I really hope she doesn't recognize him or find out!! Argh! Things are happening so fast!
gokumew2
Jan. 15th, 2007 05:50 pm (UTC)
Well, he does still have his mask thingy on so she can only see half of his face. Maybe she won't recognize him...? Perhaps she was just surprised that he's about her age yet he's leading the Order of the Black Knights. We'll just have to wait to find out.
mizukiaya
Jan. 15th, 2007 02:36 pm (UTC)
You are so DAMN right! ^^
rukawagf
Jan. 16th, 2007 04:24 pm (UTC)
OMG!!!!!!!!! it's SIGNED!! *Dies*

now i'm really REALLY jealous you live in JAPAN T.T
i can't wait for ep 14 as well.

my main thoughts: OH NO!!!! I hope Shirley didn't recongnize LULU!!!! but i'm guessing for the story to go forward, they have to know??

will shirley die??

good gawd where's episode 14!!!! i can't wait T.T
mizukiaya
Jan. 19th, 2007 12:32 pm (UTC)
I just saw ep. 14! Oh, the excitement!
( 7 comments — Leave a comment )

Profile

hakuouki - chikage turned around
mizukiaya
mizukiaya

Latest Month

August 2011
S M T W T F S
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Tags

Powered by LiveJournal.com
Designed by chasethestars