?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

Akanai Tobira: Hatano Wataru x Kakihara Tetsuya
Wow!  I listened to Akanai Tobira last night!
It was so cute....or maybe I should say erokawaii.
Hatano played seme to Kacky's uke.  And wow, I dunno if I've ever heard Kacky play such a cute BL character before!
But at the same time it was kinda awkward listening to the H scenes because I guess I'm so used to hearing the 2 together on the radio as themselves.^___^;  But they both did an excellent job! 
The second story was also cute!!  Hirakawa was in it, too!! I wanna go out and get the manga now!

Kidou Senshi Gundam 00- 16
Ahh! Most of it was a recap ep.
But at least we got to see the Trinity triplets.  I like Johann and Michael. Johann because he's hecka cool and I like his levelheadness.  Unlike his sibs, he doesn't seem so quick to judgement when it comes to the other Meisters. Konitan was a good choice for this role.:p  I hope they'll have him as a guest on Celestial Station soon!
As for Michael, I like him because he's wild and crazy.  I knew the minute I saw how he acted on the battlefield, that I would like him. ^^  Hopefully, future eps. won't change my opinion about them.
I'm not sure whether I like Nena yet, tho.  But I do like her Throne unit!  She's got a sweet deal!

Hopefully next week's episode will be worth the wait!

Comments

( 22 comments — Leave a comment )
gokumew2
Jan. 27th, 2008 07:35 pm (UTC)
Kakki was hilarious in Akanai Tobira. X.DDD His uke has improved since his debut. I approve. Waccha's chara was so indifferent, I love it! X.D Hirakawa's chara seemed like another hetare but in the end he was ドS!!! .@_@;;; That was a surprise, LoL!

Btw, Dangerous Pleasure is gonna scanlate the manga so you might wanna be on the lookout for that. .^^ ...Unless you want a hard copy.
mizukiaya
Jan. 28th, 2008 12:00 pm (UTC)
Yeah, I loved that surprise about Hirakawa's chara!
I'm gonna get the hard copy because I wanna read it in Japanese and read it all the way through without having to wait for chapters.^o^
xaevyn
Jan. 27th, 2008 11:05 pm (UTC)
Kakihara's character was cute! I kinda wish they had developed the tory a bit more because the relationship between Kakihara's and Hatano's characters was interesting >_<

I love Nena's Gundam. It's so freaking cool. And I'm so glad Konitan is Johann. You're right, he does fit that level-headed kind of character, and Namikawa's great for Michael. Btw, where do you listen to Celestial Station? o_O
mizukiaya
Jan. 28th, 2008 12:20 pm (UTC)
Yeah, I wanted more story between the two characters, too! Kacky was so adorable!!

Nena's Gundam is amazing! I love the fact that it's not super girly. It has the perfect balance of femininity and kickass-ness!! At the moment, Michael is in 2nd place for my favorite Gundam 00 characters

You can find Celestial Station at the seiyuu_fm comm.
xaevyn
Jan. 28th, 2008 12:47 pm (UTC)
He was! I look forward to seeing him on stage next month... he seems like he'd be cute in person too ^_^;;

I didn't think it was girly at all. It suited her really well, and it totally kicks ass. As of right now, I don't really have a favorite character XD Waiting to see more character development/interaction since that's what I judge on.

Thank you for letting me know!
mizukiaya
Jan. 28th, 2008 01:11 pm (UTC)
Wait a minute! Are you going to the Dear My Sun event? I've been trying to get tix to that but it's sold out. ;____;
xaevyn
Jan. 28th, 2008 01:21 pm (UTC)
Uh, yeah I am XD Where were you when I was asking if someone wanted to buy my tickets or go with me *dies* I asked my friend who lives in Saitama to go to the event with me but uh, I can ask her if she doesn't mind giving it up? Since you seem to want to go more than we both do, hahahaha *dead*
mizukiaya
Jan. 28th, 2008 01:28 pm (UTC)
I dunno. Where was I? If I was in the US, I have an excuse because I was barely online at that time. But if your friend doesn't really really really really wanna go, because I really really really really (x) infinity wanna go, then I'll accept the tix and pay the price and be super hyper uber grateful and indebt to you!!
xaevyn
Jan. 28th, 2008 01:36 pm (UTC)
I asked on my LJ when I first got the tickets in early December but I guess you missed it XD;

I mailed her cell phone and I'll let you know what she replies ^^; It's for the day show... would you be okay with that?
mizukiaya
Jan. 28th, 2008 01:42 pm (UTC)
yeah, im happy with either show. As long as I get in I'm happy. Are you going to the KoixGig Flying March event?
xaevyn
Jan. 28th, 2008 01:47 pm (UTC)
I really want to but it's kinda hard to get tickets now @_@; And while I really want to go, I don't want to be in a really latter group or go alone *dies* I'm such a horrible fan...orz
mizukiaya
Jan. 28th, 2008 01:52 pm (UTC)
is it sold out too? yeah, i was gonna try friday but my sis said she wasnt interested in going so i was gonna wait to see if i could get someone to come with me. the venue is the same as it was at the last event so even if you had tickets in the back, it wont be too bad because the venue is small. You'll still feel close and be able to see everyone pretty well.
xaevyn
Jan. 28th, 2008 02:01 pm (UTC)
Isn't it? O__O If you manage to get tickets, I'd go with you, lol. Even if I have to go straight to work from the station the next day after coming back from Tokyo, hahahaha. I just don't want to go alone because it's not as fun .__.;; Maybe I should get a yahoo auctions account and go for those codes they have up >_>;

I'll keep that in mind in case there's ever another event held in the same venue >_
mizukiaya
Jan. 28th, 2008 02:06 pm (UTC)
Yeah, altho I had fun at the show, going alone felt awkward, esp. as a foreigner. Well, particularly waiting in line to go into the venue was.
I'll try to check about the tix tomorrow and keep you updated.
xaevyn
Jan. 28th, 2008 02:47 pm (UTC)
Thanks~ I feel kinda weird at events too but I blend in so I guess it's not so bad.

My friend replied and she said she's willing to give up her place ^^; I've got Reborn's Zenkoku Taikai doujinshi event the same day so I'll have to meet you at the venue for the event. That okay? The ticket's 6500 yen I think?
xaevyn
Jan. 29th, 2008 06:47 am (UTC)
Um, nevermind, it seems they are still selling tickets. They're past group 23 already for the night event but if you want to go, I'll go with you... so should we try for tickets?
mizukiaya
Jan. 29th, 2008 08:37 am (UTC)
Sweet! Yeah, I have no prob meeting you at the venue. I'll send you my cell no. and email to ur gmail acct. Should I just pay you when we meet?

Yeah, lets try for the KoiGig tix. I'll try for them tom. since I work near a lawson.^o^

Thanks so much for the DMM ticket!!
xaevyn
Jan. 29th, 2008 01:28 pm (UTC)
You can send your info to ayli_k@docomo.ne.jp if you want too ^^; And yeah, just pay me when we meet since that's easier~

Okay! I'd prefer the day event because I have to be back in Yamaguchi for work the next day, but I can take a few hours of nenkyuu or something on the following day if we end up going to the night event XD; OMG, I can't believe how scary a fan Japan has turned me into... >_>
mizukiaya
Jan. 30th, 2008 10:55 am (UTC)
I got the koigig tix today! We're in group 29 and I got the 3:00 show. So hopefully, you'll be ok with the train. Are you a JET? The price of the ticket was ¥6000. So I'll just pay the difference of the DMM ticket (¥500) when we meet.
xaevyn
Jan. 30th, 2008 11:22 am (UTC)
Yeah, I'm a JET ^^; This is my first year actually (and look at what I'm doing with my money and time...). Thanks for getting tickets to the day show! I'll be super exhausted the next day at work I bet XD

All right ^_^ Did you get a chance to send me your contact info? Haven't received anything but as long as I have some way to contact you on the 10th, guess anytime by then is fine...
mizukiaya
Jan. 30th, 2008 11:47 am (UTC)
I just sent you an email with my contact info.^o^
I figured you're a JET because "nenkyuu" is a vocab word us JETs no very well. That means you're my kouhai.^o^ I know what it's like to travel back and forth to Tokyo for events. I used to spend lots of money for a 3 hour Shink ride everytime I wanted to go to Tokyo. Let's just say if I didn't have any hobbies, I would've saved alot of money on JET.
xaevyn
Jan. 30th, 2008 12:17 pm (UTC)
I just replied XD;

Senpai~! ^__^ It's so nice to have someone who understands, lol. Everyone who knows how much I travel asks me "Do you like traveling..? o_O" or "Do you like Tokyo that much?!" and I always just reply that I need a big city every once in a while since I'm from NYC, lol. If I didn't have such hobbies, I wouldn't be stringing out my salary each month >__> I'd actually manage to save. But, alas, that's just not meant to be. I'll try next year +_+
( 22 comments — Leave a comment )

Profile

hakuouki - chikage turned around
mizukiaya
mizukiaya

Latest Month

August 2011
S M T W T F S
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Tags

Powered by LiveJournal.com
Designed by chasethestars